Hinnat, laskutus ja ehdot

HINNAT  Syksy 2023 ja Kevät/Kesä 2024

Valmennukseen sitoudutaan koko kaudeksi ja se laskutetaan kausittain.

Valmennuskauden kokonaishinta riippuu mm. valmennusviikkojen määrästä, valmentajien määrästä, ryhmän tasosta, tunnin pitopaikasta, onko tunti arki-iltana vai viikonloppuna. Lisäksi hinnoissa on valmiiksi hyvitettynä mahdolliset tuntiperuutukset seuran omien kisojen ja tapahtumien johdosta.

Syyskaudella valmennusta tulee viikonpäivästä riippuen 16 - 18 viikkoa

Kevätkaudella 19 - 21 viikkoa.

Jos et jatka keväällä muista ilmoittaa siitä mailitse joulukuussa osoitteeseen info@tuusulantennisseura.fi

Poikkeus päivät näkyvät kausikalenterissa. Tapahtumien johdosta tapahtuvista peruutuksista tiedotetaan vielä erikseen seuran facebook sivuilla ja www sivuilla.

Hinnat alla ovat maksimihintoja. Poikkeuspäivät voivat aiheuttaa hintaan muutamien kymppien muutoksen alaspäin.

Syksy 18 viikkoa ja kevät 21 viikkoa.

Aikuiset

4 henkilön ryhmä   24 €/h
3 henkilön ryhmä   30 €/h
2 henkilön ryhmä   42 €/h
Yksityistunnit          80 €/h

Juniorit

4 (tai enemmän) henkilön ryhmä   19 €/h
3 henkilön ryhmä   25 €/h
2 henkilön ryhmä   35 €/h
Yksityistunnit         68 €/h

Esimerkkejä

Syyskausi 4 hengen ryhmässä 1 tunti per viikko  342€
Syyskausi 4 hengen ryhmässä 2 tuntia per viikko  684€

POISSAOLO VALMENNUSTUNNILTA

Korvaustunteja ei poissaoloista järjestetä.

Vain pitkäaikaiset poissaolot (3 vkoa tai enemmän) sairauden takia korvataan hyvityksenä valmennusmaksuissa. Näissä tapauksissa vaaditaan lääkärin kirjoittama A-todistus.
Pitkäaikaiset poissaolot ja maksuhyvitykset käsitellään hallituksessa.

LASKUTUS

Laskut lähetetään sähköpostilla jokaisen jäsenen tiedoissa olevaan sähköpostiosoitteeseen. Voit tarkistaa oman osoitteesi TennisClubista. Mikäli sinulla on ongelmia päästä TennisClubiin sisään, niin laitathan viestiä osoitteeseen info@tuusulantennisseura.fi.

Laskun voi maksaa kerralla eräpäivään mennessä tai osissa kyseisen kauden viimeisen kuukauden ensimmäiseen päivään mennessä.
Esimerkki: Kausi kevät 2020. 7.1.-31.5. Viimeinen kuukausi on toukokuu jolloin viimeinen eräpäivä on 1.5.2020

VALMENNUSLASKUN MAKSAMINEN LIIKUNTARAHALLA

Voit maksaa valmennuslaskusi myös liikuntarahalla esim. ePassilla, Smartumilla tai Eazybreakilla lähettämällä laskun tiedot ensin Cintoian järjestelmään osoitteessa:

Valitse ensin valikosta "Tuusulan Tennisseura" ja sen jälkeen käyttämäsi liikuntarahasovellus. Täytä sen jälkeen saamasi valmennuslaskun numero, viite ja summa sekä maksajan tiedot.

MUUTA

Kaikkien valmennustunneilla kävijöiden tulee olla Tuusulan Tennisseuran jäseniä.

Valmennuksen poikkeusajat löytyvät tapahtumakalenterista.