Keski-Uusimaan massakenttä myös seuran jäsenten käyttöön kesällä 2014

16.6.2014

TTS on sopinut Keski-Uusimaa lehden omistaman massakentän käytöstä kesälle 2014. Yhteistyöllä haluamme tiivistää seuran ja K-U:n välistä yhteistyötä ja luoda seuran jäsenille entistä enemmän vaihtoehtoja harrastaa tennistä hyvissä olosuhteissa myös kesällä.

TTS vuokraa Keskarin kenttää seuraavasti:

Vakiovuorot (a’ 2h)

Keskiviikkoisin klo 17-19 ja klo 19-21

Lauantaisin klo 9-11 ja klo 11-13

Muina aikoina kenttä on vain Keski-Uusimaan henkilöstön käytössä.

Vakiovuorot ovat kahden tunnin mittaisia, jotta kentän kunnostukseen jää aina riittävästi aikaa. Kunkin vuoron lopusta on käytettävä vähintään 15min kentän kunnostukseen (lanaus, harjaus, kastelu, viivojen putsaus ja yleinen siisteys). Kukin pelaaja vastaa henkilökohtaisesti kentän hyvästä hoidosta. Väärinkäytöksistä seuraa vuokrasopimuksen purkaminen ja vahingonkorvausvelvollisuus.

Näitä kahden tunnin vuoroja saavat kaikki TTS:n jäsenet varata alla olevan varauskalenterin avulla. Kullakin henkilöllä saa olla kerralla vain yksi 2h vuoro varattuna ts. uuden vuoron saa varata vasta kun aiempi vuoro on pelattu.  Yhden vuoron hinta on 10€ (eli 5€/h). Seura laskuttaa kentän käytöstä varauskalenterin mukaisesti kerralla ulkokauden päättyessä. Mikäli sade sotkee peliaikeet, on varaus poistettava kalenterista, jottei siitä tule turhaa laskua.

Linkki varauskalenteriin:

Seuralla on hallussa yksi kentän avain, jota tullaan säilyttämään koodilla toimivassa avainkaapissa kentän läheisyydessä. Mikäli haluat käyttää kenttää tänä kesänä yllä kuvatun mukaisesti, laita viesti Henrikki Hervoselle, henkkuh@gmail.com niin saat tietoosi avainlaatikon koodin.

Keskarin kenttä on yleisesti tunnustettu olevan yksi Uudenmaan parhaista massakentistä, joten toivon kaikille pelaajille nautinnollisia pelihetkiä ja vastuunkantoa kentän kunnostamisesta.

Tennisterveisin Päivi Kilpeläinen