Seuramme kilpapelaajia Järvenpään Wilson Openissa 23-25.5

25.5.2014

Finalistit Samuli & Jesper
Kick-syöttö matkalla

Järvenpäässä pelattiin helteisissä olosuhteissa Wilson Open kansallinen D-,C- ja nelinpelin B-luokan kisat.

Naisten C-luokassa Liida Kantola pelasi lohkossaan hienosti voittaen kaksi kolmesta ottelusta joista toinen tuli lopulta tämän lohkon voittajasta!? Siis vähän huonoa tuuria ristiin pelatuissa matseissa ja sääntömatematiikka vei Henna Ovaskan  lohkovoittajaksi. Finaalissa Henna taipui Emilia Kultalle 6-0, 6-1.

Miesten C-luokassa Jesper Vuoristo pelasi kolmella voitolla lohkoykköseksi ja finaaliin jossa vastaan asettui järjestävän seuran parikymppinen Samuli Kyytsönen. Jesperillä peli ja syöttö kulki mainiosti ja Samulin oli taivuttava luvuin 6-3, 6-1. Onnittelut Jesperille ensimmäisestä pelaamalla voitetusta C -luokan finaalista (se ensimmäinen C luokan voitto kun tuli kumartamalla:)

Miesten nelinpelissä TTS pari Henrikki Hervonen ja Marko Oinonen voittivat ensimäisen ottelunsa 6-4, 7-5. Toisella kierroksella tulikin sitten vastaan lopulta koko luokan voittanut pari Hokkanen-Kauppi joille oli taipuminen 6-2,6-3.

Tsemppiä kaikille TTS kilpapelaajille tuleviin kesämatseihin!