TTS-Neluriliiga starttaa toukokuussa

11.5.2014

TTS-Neluriliiga on uusi kisasarja seuran jäsenille. Ottelut pelataan aina maanantaisin klo 18-20 Sahankulmassa.

Aloitamme tulevana kesänä uuden aikuis- ja senioripelaajille suunnatun kisasarjan, jota pelataan Sahankulman hiekkatekonurmikentillä joka maanantai klo. 18-20. TTS-neluriliigaksi ristitty sarja alkaa säästä ja kenttien kunnosta riippuen joko maanantaina 12.5. tai viimeistään 19.5.

TTS-Neluriliigan idea lyhyesti: pelimuotona on nelinpeli, mutta liigasijoituksista kisataan yksilöinä. Ottelut pelataan vaihtuvin parein 30 minuutin aikapelinä, parit arvotaan ennen otteluiden alkua. Otteluissa voitetut pelit lasketaan yhteen kunkin pelaajan osalta ja pelaajat sijoitetaan sarjataulukkoon pistemäärän mukaisesti (yksi voitettu peli = yksi sarjapiste). Kauden lopussa paras nelinpelaaja (eniten voitettuja pelejä) palkitaan ruhtinaallisesti.

Mukaan pääset rekisteröitymällä sivustolle: http://ttsneluriliiga.nimenhuuto.com
Rekisteröitymiseen tarvittava salasana on: neluriliiga2014

Vaihtoehtoisesti voit ilmoittautua mukaan myös sähköpostitse: pauli.byckling@gmail.com tai tekstiviestitse: 040 801 8072.

Rekisteröityminen ei vielä velvoita osallistumaan yhteenkään otteluiltaan, varsinaisiin otteluihin ilmoittaudutaan viikoittain nimenhuuto.com:in kautta. Osallistumisia ei rajoiteta, joten voit osallistua niin moneen otteluiltaan, kuin haluat. Mukaan mahtuu kerralla maksimissaan kahdeksan pelaajaa.

HUOM! TTS-neluriliiga on ILMAINEN, osallistumismaksuja ei ole!

Liitteet