SM pronssia Tuusulan M65 liigajoukkueelle

7.4.2014

Viikonloppuna miteltiin senioriliigan playoffit Talissa ikäsarjoissa N/M 30, 45, 55 ja 65. Tuusulasta oli mukana playoffeissa kaksi joukkuetta: N45 ja M65. Lauantain peleissä ratkottiin sunnuntain mitalipeleihin menijät.

N45 joukkue oli runkosarjassa neljäs ja sai lauantaina vastaansa runkosarjan ykkösen Clubin Helsingistä. Tuusulan joukkue ei ollut aivan iskukykyinen, sillä ykköspelaaja Päivi Kilpeläinen oli sivussa loukkaantumisen takia.Tällä kertaa Clubin joukkue oli vahvempi ja sekä Marja Paloheimo että Minna Peltomäki hävisivät ottelunsa. Sunnuntain pronssipelissä Tuusula sai vastaansa HVS:lle hävinneen OTC:n joukkueen, joka nappasi pronssimitalin. Eli neljäs sija Tuusulaan.

TTS-Club
Marja Paloheimo – Tuula Taivi 1-6, 0-6
Minna Peltomäki – Johanna Leppänen 2-6, 1-6

TTS-OTC
Marja Paloheimo - Karoliina Peura 1-6, 0-6
Minna Peltomäki – Hanna Ojanperä 1-6, 0-6

N45 liigataulukko
I Club
II HVS
III OTC
IV TTS

M65 joukkue oli runkosarassa kolmas ja sai lauantaina vastaansa runkosarjan kakkosen HTC:n Helsingistä. Ottelu oli tiukka. 2-peleissä Jyrki Montell voitti omansa 10-tiebreikissä Erkki Nykäsen kärsiessä tappion. Ratkaisu saatiin 4-pelissä, jossa Tuusulan joukkue joutui toteamaan HTC paremmakseen. Sunnuntain pronssipelissä Tuusula sai vastaansa T-61:sen. 2-pelien jälkeen tilanne oli 1-1 ja mitalin kohtalo jäi 4-peliin, jossa Tuusula osoittautui paremmaksi.M65 joukkueelle siis SM pronssia. Onnittelut koko joukkueelle!

TTS-HTC
Jyrki Montell -Hannu Helminen 4-6, 6-4, 10-8