Tenniksen Lähiliiga

27.8.2013

Lähialueen seuroille tarkoitettu Lähiliiga pelataan talvikaudella 2013/2014.

Pelaajan maximi taso on miehillä 10, naisilla C-luokka (syyskuun 2013 tasoluettelo). Yhdessä ottelussa pelataan kaksi kaksinpeliä ja yksi nelinpeli. Ottelut ovat tunnin mittaisia. Kaksinpelit pelataan samanaikaisesti, eli otteluun kuluu ainoastaan kaksi tuntia. Pelaajia voi vaihtaa eri otteluihin.

Seuroista voi olla useita joukkueita. Koska ottelut eivät ole virallisia, ei K-jäsenyyttä tarvitse. Lähiliiga on erinomainen tapa saada pelikokemusta sarjapeleistä. Voit laittaa konkarijoukkueen tai vaikkapa junnujoukkueen sarjaan mukaan. Viime kaudella oli mukana 30 joukkuetta, joista 10 naisjoukkuetta. Suurin osa pelaajista on C- ja D-luokassa.

Sarjaottelu maksaa 39 €/joukkue. Hinta sisältää kentät ja tulospalvelun.
Otteluita kertyy 6-10, riippuen joukkueiden määrästä. Sarja alkaa lokakuussa ja loppuu viimeistään toukokuun alussa. Pelejä tulee keskimäärin yksi kuukaudessa.Sarjan vetäjä laatii sarjaohjelman.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot 10.9.2013 mennessä numerosta 0400 478350/Reima Wallin.

Mukana olevat seurat; HauTS, HTS, HyTS, JokTS, MänTS, JäTS, NurTS, RiVS ja TTS. Uudet seurat tervetulleita. Pelipaikka on Torikadun Tenniskeskus, Hyvinkää. Naisten mestaruutta puolustaa HyTS. Miesten mestaruutta puolustaa HyTS 2.

Huom! Uutena sarjana pelataan MXTY, eli sekanelinpeliä. Joukkueeseen voi kuulua useampi pelaaja. Ottelut pelataan paras kolmesta, mahdollinen kolmas erä 10 pisteen matchtiebreak. Maksu 10 euroa/pelaaja/ottelu. Ei sarjamaksua.