Hanki Tenniskeskuksen ulkokenttien kesäpassi jäsenetuhintaan!

29.4.2023

Tuusulan Tenniskeskuksen uudet upeat ulkokentät (5 kpl) avautuvat käyttöön 29.4.2023. Ensimmäistä kertaa tarjolle tulee ulkokenttien kesäpassi, jolla voit pelata tennistä ulkona helposti ja edullisesti läpi kesän.

Tuusulan Tennisseuran jäsenille kortti on saatavilla jäsenetuhintaan 110 € (norm. 130 €)!

Kortti on voimassa 01.05 - 20.08.2023 ja sen voi hankkia Tenniskeskuksen kassalta, jonne on toimitettu voimassaolevien jäsenten nimilista.

Kesäkortilla voit tehdä vain yhden tunnin varauksen kerralla. Uusi varaus on aina mahdollista, kun edellinen vuorosi on käytetty. Eli kortti ei mahdollista useampien varausten kirjaamista yhdellä kerralla. Näin varmistetaan, että mahdollisimman monella kortin omistajalla on mahdollisuus löytää aikoja kentällemme. Kortilla varatulla tunnilla voi pelata koko ryhmä, joko kaksin tai nelinpeliä.

Huom! Jos nimi puuttuu listasta ja kokee olevansa jäsen, niin syynä on todennäköisesti, että ei ole maksanut 2023 jäsenmaksua. Maksun voi maksaa omasta sähköpostista löytyvällä laskulla ja laittamalla viestin maksusta osoitteeseen info[at]tuusulantennisseura.fi. Nimi lisätään listaan kun maksusuoritus on saapunut seuran tilille.