TTS-JäTS lohkokilpailut la 6.4.2013

9.4.2013

Tuusulan Tennisseura ja Järvenpään Tennisseura ovat aloittaneet yhteiset lohkokilpailut seurojen junioripelaajille.

Tuusulan Tenniseurasta mukana on kaksi tyttöä ja kolme poikaa. Ensimmäiset lohkopelit pelattiin lauantaina 6.4. Järvenpään tennishalleilla.
Tyttöjen lohkossa on yhteensä 7 pelaajaa, viisi JäTS:sta ja Tuusulasta Elviira Saarelma ja Elsa Helovuo. Poikien lohkossa on myös 7 pelaajaa, neljä JäTS:sta ja Tuusulasta Joona Niemi, Henri Skogberg ja Saku Virtanen.

Lohkopelit pelataan siten, että kaksi paria pelaa yhtä aikaa yhdellä kentällä vuoropalloin omia pelejään. Pelit kestävät tunnin, ja erät aloitetaan tilanteesta 2-2. Käytössä on myös no ads-systeemi. Lauantai-iltana nähtiin paljon pitkiä palloralleja ja tiukkoja geimejä. Pelit jatkuvat 3-4 viikon kuluttua.

TTS:n pelaajien tulokset:
Elsa Helovuo - Jonna Ovaska 4-6, 5-4.
Elsa Helovuo - Henna Ovaska 5-7, 4-3.

Elviira Saarelma - Aliisa Torkki 3-6, 3-6.
Elviira Saarelma - Henna Ovaska 3-6, 2-6.

Joona Niemi - Mikael Kolehmainen 6-4, 6-4.
Joona Niemi - Matias Kohtamäki 5-7, 2-3.

Henri Skogberg - Mikael Kolehmainen 6-4, 5-3.
Henri Skogberg - Eetu Mölsä 7-5, 3-3.

Saku Virtanen - Eetu Mölsä 6-4, 5-4.
Saku Virtanen - Matias Kohtamäki 3-6, 5-4.