Tuusulan tennisseuran kesäsarja

Aika: 1.6.-31.8.2024
Paikka: Tuusulan tenniskeskus

Tuusulan Tennisseuran kesäsarja

Tuusulan Tennisseura järjestää epävirallisen kesäsarjan, joka tarjoaa tilaisuuden pelata ja kilpailla tenniksen parissa kesä-elokuun aikana. Sarja pelataan Sveitsiläisellä systeemillä jossa voittajat pelaavat voittajia ja häviäjät häviäjiä vastaan. Ylin tasoluokka on D.

Kesäsarjassa järjestetään neljä ottelukierrosta, jossa pääset neljä kertaa kohtaamaan vastustajia ja haastamaan itsesi. Pelit pelataan arkipäivisin Tuusulan sisäkentillä klo 17-21. Pelejä pelataan fast 4 -säännöillä, jotka takaavat nopeatempoiset ja jännittävät ottelut. Osallistuminen kesäsarjaan on helppoa ja edullista. Hinta 99 € per pelaaja tai joukkue
Sarjoissa pelataan:

• Maanantaisin: Miesten 2-peli
  • Tiistaisin: Naisten 2-peli
  • Keskiviikkoisin: Miesten 4-peli
  • Torstaisin: Naisten 4-peli

Älä jää paitsi tilaisuudesta liittyä mukaan tenniksen kesäiseen hauskanpitoon ja kilpailuun! Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla: markus.seipajarvi@tuusulantennisseura.fi ja varmista paikkasi.