TTS mukana miesten seurajoukkueiden SM-kilpailuissa, TEHO Sport Tennisliiga Cupissa Hyvinkäällä 7.-9.7.2023.

4.7.2023

Tämä on ensimmäinen kerta, kun miesten edustusjoukkueemme pelaa SM-liigatasolla koko TTS:n 47-vuotisen historian aikana.

Viime kesänä  TTS miesten edustusjoukkue voitti 1. divisioonan lohkonsa ja pääsi SM-liigan nousukarsintoihin, jotka pelattiin myöhemmin syksyllä. TTS:n kärkipelaajat Nuutti Jokinen ja Juho Kantola olivat tuolloin jo palanneet opintojensa ja yliopistotenniksen pariin USA:han ja vaikka jäljelle jäänyt tiimi taisteli nousukarsinnoissa hienosti, suora paikka SM-liigaan ei avautunut.

Kuitenkin, toisen joukkueen luovuttua miehistöhaasteiden takia SM-liigapaikastaan, TTS lopulta sai kuin saikin paikan seurajoukkueiden SM-liigaan.

Joukkueen lopullinen kokoonpano selviää myöhemmin (riippuen puolustusvoimien lomapäätöksistä), mutta joukkueeseen Hyvinkäällä kuuluvat ainakin Johan Aaltonen Juho Kantola, ja Ilkka Mäkelä.

Pelit Hyvinkäällä alkavat pe klo 13, la ja su klo 10. Tervetuloa kannustamaan!

Lue lisää Tennisliiton sivuilta.